Sayfalar

15 Ocak 2015 Perşembe

Kremşantili kurabiye






Bu kurabiyeyi bloglar arasından dolaşırken birçok blogda gördüm ve denemek istedim. Öncelikle tariflerde hep sıvı yağ deniyor.Ben ilk yapışımda ayçiçek yağı ile yaptım ama bence hafif bir koku oldu.Bende artık zeytinyağı ve ayçiçek karışımı ile yapıyorum. Bence böylesi daha iyi oldu.


Malzemeler
  • 1 paket krem şanti
  • 1/2 su bardağı pudra şekeri
  • 3/4 su bardağı zeytinyağı / ayçiçek yağı karışımı
  • 2 su bardağı un
  • 1/2 su bardağı ceviz veya fındık 
Yapılışı

1- Toz krem şanti, pudra şekeri ve sıvı yağ karışımı bir çatal yardımı ile karıştırılır .

2-Bu karışıma un ve ceviz kırığı eklenir .Yumuşak bir hamur oluyor ama sorun yok.

3-Fırın tepsisine ceviz büyülüğünde parçalar alınarak dizilir ve 180 derece fırında 13-15 dakika arasında pişirilir.

Afiyet olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder