Sayfalar

31 Mart 2015 Salı

Pratik Kırmızı Lahana




Size son derece pratik bir tarif daha vermek istiyorum. İnsan yıllarca çalışma hayatı ile ev idaresini birlikte yürütünce kendince pratik tarifler geliştiriyor.Bazı şeyleri hafta sonu hazırlayıp hafta içi kullanıyor.  Çalışırken  mutfak alışverişi genellikle Cumartesi - Pazar yapıldığından ben alışverişten sonra bu karışımı  hazırlayıp buz dolabına koyardım ve daha sonra salatalara hemen dolaptan çıkararak kullanırdım. Şimdi artık iş hayatı bitti ama bunu yine de yapmaya devam ediyorum :)) Bu Tuz ve sirke oranını siz kendi damak tadınız göre değiştirebilirsiniz.  Gelelim tarife

Malzemeler


  • 1 adet orta boy kırmızı lahana
  • 1 tatlı kaşığı tuz
  • 1/2 çay bardağı elma sirkesi


Yapılışı

1-Kırmızı lahana 4 parçaya ayrılır ve rendenin cips doğrama tarafı ile rendelenerek bir kavanoza konur.

2-Doğranan lahanaların üzerine tuz ve sirke konularak kavanozun kapağı kapatılır.Kapağını kapattıktan sonra ilk yarım saat kavanozu ara sıra ters yüz yapmanızı öneririm.Daha  sonra buz dolabına koyarak istediğiniz zaman yeşil salatalarınıza ekleyerek kullanabilirsiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder