Sayfalar

3 Nisan 2015 Cuma

Yoğurtlu Pancar Salatası






Pancar kışın tezgahlarda daha çok olan bir sebze. Ama bence çok tüketilen bir sebze değil. Ben bu seneye kadar Pancarı  turşu gibi yapıyordum.Yani haşlayıp üzerine sarımsak,sirke dökerek tüketiyordum. Ama bu kez sarımsaklı yoğurt ile denedim ve çok güzel bir salata oldu. Zaten içine sarımsak giren ve de kötü olan ben bir şey görmedim :)

Malzemeler
  • 3-4 adet haşlanmış pancar
  • 1 kase süzme yoğurt
  • 3-4 adet sarımsak


Yapılışı

1- Haşlanmış pancarlar rendenin kalın tarafı ile rendelenir.

2-Süzme yoğurt ve ezilmiş sarımsaklar bir çatal yardımı ile karıştırılır ve rendelenen pancarlara eklenerek karıştırmaya devam edilir.

3-Servis tabağına alınarak istenirse taze nane yaprakları ile süslenerek servis edilir

Afiyet olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder