Sayfalar

26 Mayıs 2015 Salı

Keçiboynuzu Unu ile Kurabiye



Yine içinde şeker olmayan ama gayet lezzetli  bir kurabiye daha. Benim yeni tanıdığım keçiboynuz tozu ile hazırlanıyor.Üstelik  kakaolu kurabiye gibi gözüküyor. Ben tarifi Sofra dergisinde gördüm ve denemek istedim ama evde Çavdar unu olmadığı için tam buğday ununun ölçüsünü değiştirerek kullandım.

Malzemeler


  • 1 çay bardağı keçiboynuzu tozu
  • 1,5 çay bardağı tam buğday unu
  • 1 adet yumurta
  • Yarım çay bardağı üzüm
  • Yarım çay bardağı zeytinyağı
  • 1 paket vanilya


Yapılışı

1- Bir kaba tam buğday unu,keçi boynuzu tozu ve vanilya konularak karıştırılır.

2-Üzerine yumurta, kıyılmış kuru üzüm ve zeytinyağı konularak tüm malzemeler yoğrulur.

3-Küçük ceviz büyüklüğünde parçalar koparılır ve avuç içinde yuvarlanarak şekil verilir.

4-Yağlı kağıt serili tepside 170 derecede 10 dakika pişirilir.

5-Üzerine sadece süslemek için 1 çay kaşığı pudra şekeri serpebilirsiniz.

Afiyet olsun



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder