Sayfalar

2 Temmuz 2015 Perşembe

Pişmeyen Kolay Cheesecake



Bu kez gerçekten çok pratik bir tatlı tarifim var. Ben evde kayısı püresi olduğu için üzerine ondan koydum. Sizde daha önceden bu püreyi hazırlayıp buz dolabına koyarak istediğiniz zaman harika bir tatlı yapabilirsiniz. Kayısı püresinin tarifini "Diğer" Katagorisinin altında bulabilirsiniz. Tarifi yapması inanın yazmasından daha kolay :)
Dediğim gibi ben püre ile hazırladım ama evde kayısı püresi yok ise kayısıları küçük parçalara bölüp onu koyabilirsiniz veya çilekle , şeftali ile veya istediğiniz başka meyveler ile de yapabilirsiniz.

Tarifi  2 kişilik hazırladım. Siz yapacağınız kişi sayısına göre ölçüyü arttırabilirsiniz

Malzemeler


  • 6 adet burçak bisküvi (paket değil)
  • 1 yemek kaşığı tereyağı
  • 1 paket labne (200 gr)
  • 2 yemek kaşığı süzme yoğurt
  • 1 yemek kaşığı bal
  • 3-4 yemek kaşığı kayısı püresi - http://ozlemdenlezzetler.blogspot.com.tr/2015/06/kays-puresi.html
  • Yarım limon kabuğu rendesi
  • 1 yemek kaşığı dövülmüş fındık


Yapılışı

1-Burçak bisküviler rondodan geçirilir ve un ufak yapılır.Buna eritilmiş tereyağ eklenir. 2 malzeme bir birine girinceye kadar karıştırılır.

2-Labne peyniri , süzme yoğurt ve bal bir kaşık yardımı ile karıştırışır ve krema kıvamına getirilir. İçine biraz limon kabuğu rendesi konur.

3-Tereyağlı bisküviler 2 adet kup bardağına paylaştırılır. Üzerine labneli,ballı karışımı paylaştırılır.En üste kayısı püresi konur ve dövülmüş fındık ve limon kabukları ile süslenir.

Buzdolabında biraz soğutularak servis sedilir

Afiyet olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder